Bazarový rám ve výborném stavu, nájezd cca 2 500 km.
Rám je po 1. majiteli, zakoupen v r. 2021 v Cyklo 69.
Jedná se o použitý (bazarový) rám, na který prodávající poskytuje záruku v délce trvání 12 měsíců od data prodeje. Záruka se vztahuje pouze na skryté vady. Objednáním zboží vyjadřujete svůj souhlas se zkrácenou záruční lhůtou.
Uvedená cena je včetně 21% DPH.
Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered, která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
- Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej pro pláště o šířce 33 mm.
- Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.
- Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix.. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec.
RÁM | FACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
VIDLICE | Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
TLUMIČ | |
KLIKY | |
PŘEVODNÍKY | |
STŘED | |
ŘAZENÍ | |
PŘESMYKAČ | |
PŘEHAZOVAČKA | |
KAZETA | |
ŘETĚZ | |
PEDÁLY | |
PŘEDNÍ BRZDA | |
ZADNÍ BRZDA | |
ŘÍDÍTKA | |
GRIPS-TAPE | |
PŘEDSTAVEC | |
SEDLO | |
SEDLOVKA | S-Works Pave |
OBJÍMKA | Hidden drop clamp |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | |
ZADNÍ PLÁŠŤ | |
PŘEDNÍ NÁBOJ | |
ZADNÍ NÁBOJ | |
PŘEDNÍ KOLO | |
ZADNÍ KOLO | |
VÝPLET | |
RÁFKY | |
DUŠE | |
MOTOR | |
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ | |
BATERIE | |
NABÍJEČKA | |
KABELÁŽ | |
ZADNÍ SVĚTLO | |
PŘEDNÍ SVĚTLO | |
BLATNÍKY | |
STOJÁNEK | |
ZVONEK | |
NOSIČ | |
*Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. |
Odhadovaný dojezd:
Stoupání: