Aktualizovaná geometrie s velikostmi označovanými jako "S sizing" s možností doladění.
Aktualizovaný motor (2.2) s vylepšeným převodovým ústrojím, silnější osou a odolnějším řemenem.
Mullet osazení, nebo-li tzv. "na Jágra": 29" vpředu a 27,5" vzadu.
Nová řídící jednotka MasterMind TCU.
On-the-trail fine tuning - pokročilé nastavení bez nutnosti brát telefon do ruky.
Geometrie a pružení
Progresivní trailová geometrie vychází z nového Stumpjumpera.
Položenější hlavový úhel pro jistotu ve sjezdech.
Strmější úhel sedlové trubky, abyste kolo udrželi pod kontrolou i v "nejbrutálnějších" stoupáních.
Díky bočnímu ramenu je rám tuhý a lehký.
Průběh zdvihu je ze začátku citlivý, takže kolo "žehlí" malé nerovnosti, ale ve střední části tvrdší, takže máte dost podpory pro větší překážky a stoupání.
S-Sizing pro určení velikosti je založen na tom, na čem záleží - tedy na délce kola a stylu jízdy.
Levo nabízí šest různých nastavení díky kterým si můžete nastavit kolo tak, aby odpovídalo Vašemu stylu.
Dedikovaný "Mullet" design s 27,5” zadním kolem a 29” vepředu.
Integrace
Baterie hladce zapadá do rámové trubky.
Tichý a výkonný motor uložený ve středu.
MasterMind TCU jednotka indikuje nejen stav nabití baterie a jízdní módy, ale mnohem více (vizte níže).
Ovládání – Trail Remote – malá tlačítka vedle gripu pro intuitivní přepínání jízdních módů.
Levo vypadá a jezdí jako klasické kolo, jen rychleji.
Jedinečný motor
3 jízdní módy: Turbo, Trail a Eco.
2 podpůrné módy: Walk Assist a Shuttle Mode.
Vyrobený firmou Brose, vyladěný ve spolupráci se Specialized.
Výkon 250 W nastavený pro trailovou jízdu.
Maximální špičkový výkon 565 W (90 Nm kroutící moment) - znásobí Vaši sílu až o 410%.
Karbonový řemen místo řetězu - tichý chod a dlouhá životnost.
MasterMind TCU jednotka
Aktualizace vzduchem zajišťují, že je Levo časem ještě lepší.
MasterMind TCU zobrazuje zbývající energii jako snadno čitelná procenta.
MicroTune umožňuje nastavení úrovní podporu za jízdy v krocích po 10 %.
Personalizace uspořádání displeje a 120 možných konfigurací.